Snart barnfri!

...iallafall för en natt. Längtar sååå efter en hel natts sömn utan att behöva gå upp. Ska bara gå upp ifall jag blir nödig haha.
Calle jobbar kvällen så när jag kommer hem efter att ha lämnat kidsen hos mina föräldrar ska jag INTE städa, för en gångs skull utan jag ska bara pyssla om mig själv och göra Linda grejer. Ska dock laga en mys middag till Calle kommer hem.
Arvid har aldrig sovit borta men det ska nog gå bra ändå, annars får jag väl komma o hämta pojkarna.

Igår kväll va jag hemma hos Bea, kollade såklart på lets dance. Inget som intresserar mig egentligen, samma sak med melodifestivalen, men i brist på roligare program så får man ju ställa upp :)
Fan att Niclas Wahlgren fick dra. Den där Elisabeth, va i hela friden! varför e hon kvar??
Vi va helt hundra på att hon skulle få dra den här gången, det trodde hon nog själv också som det såg ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0