God morgon!

Åhh va härligt! Känner mig rätt utvilad. Gick och la mig en halv timma tidigare igår, vet inte om det beror på det.
Kan vara så också att jag slapp mata Arvid i natt.

Å dessa dumma bilar!!! I måndags va jag hos Bea på kvällen och fikade. Vi fick garaget i måndags också. Så när jag kom hem skulle jag köra in hyundaien i garaget. Men då startar inte skiten. Vi har inte kört den sen i tordags. Tydligen så drar stereon ström ifrån batteriet. Dom har kopplat in den lite fel.... jaja igår orkade vi inte grejja med det då Calle jobbade hela dan. Calle fick iallafall igång den med hjälp av saaben, men nu startar inte saaben! Det förstör ju hela dan! så nu måste vi ladda båda batterierna ordentligt eller köpa nya....yeeey.

Ska till bvc med Arvud vid 2 idag. Kolla så att hans ena kula ramlat ner i påsen, om man säger så..
Annars blir det operation så det hoppas vi att han slipper!

Ikväll är det music quiz, åhh ska bli så kul. Va ett tag sen sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0