Tjaba!

Man kanske skulle skriva några rader för skoj skull!

På lördag ska jag, Jessica och Goffen köra Drivers Open i Töckefors eller Töckfors, jaja va det nu heter.
Tävlingen går ut påa tt man kör med sin vanliga bil, kanske inte den finaste. Vi ska åka i min hyundai, alltså turas om.
Jag är lite så där till att använda den. Den är ju så fiiiiin! Men vi hinner inte köpa en skit bil till tävlingen.
Man åker en och en, inte två och två som man brukar. Det känns extra pirrigt! Hoppas bara att jag klår mina kamrater haha.

Hela familjen har varit sjuka lite mer än en vecka. Vi är väl på bättringsvägar men det verkar ta lite tid att klå dessa sjukdomar. Arvid har haft öroninflammation, jag och Erik kraftig retande förkylning och Calle halsont som vägrar gå över.

Nu skriker o tjoar Erik förfullt. Altandörren är låst o Lakrits vill tydligen in. Den katten göra mig tokig ibland, han går in och ut heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0