Ny blogg på G

Kan avslöja att jag har en ny blogg på G!
Håller på med en blogg om bara barnmat

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!!



Vad roligt att du hittade till min blogg.. Hoppas att allt är bra med er!! Jag tror bara att vi har träffats en gång, på Axels dop var det väl..?



Tackar för gratulationen och desamma till dig! Jag tror att Lotta har berättat för mig att du fyller samma dag som mig, men inte att vi var precis lika gamla.. Coolt!!



Ha det gott nu!! Hälsningar/Ida

2009-02-16 @ 23:22:55
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Bea

ÅH! ja, skorna är helt gudomliga. Finns på Deichmann (?) hur billiga som helst :) Lätt ett bra köp.



Jupp, hon är inte riktigt frisk den där människan. Det kan jag inte påstå. Jobbigt bara att hon aldrig kan ge sig heller och lämna oss ifred.. men men man får väl hoppas på det bästa :)



Hoppas ni har det bra. Hälsa kussen min :)

KRAM

2009-02-18 @ 10:45:21
URL: http://beatrixtornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0