Jag önskar mig........!!!

Om ca 1 månad fyller jag 25.
Av Calle och har jag önskat mig en viss Ed Hardy parfym. Verkar som att jag kommer att få den. jippi
Av mina föräldrar har jag önskat mig en GPS, skit kul....nej men det är en grej vi vill ha men som e tråkig att köpa!
Av barnen vill jag ha en fin teckning som förestället mig såklart! Kan bli svårt att få av Arvid men av Erik. Han har ju börjat rita så fina porträtt!

Av släkt önskar jag mig dixie plåtlådor/ askar, valfria.
Haha jag brukar aldrig vara den som säger vad jag önskar mig, tycker sånt är pinsamt och girigt.
Men jag kunde inte låta bli, när jag verkligen vet vad jag önskar mig i år ;)


 

finns på www.favoritsaker.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0