Helgen som kommer

På lördag förmiddag ska jag bowla med Jessica. Ska bli kul! NYKTERT! hehe
Och på söndag ska vi till Stsund och gå på en barn teater med Erik. Mina förräldrar passar Arvid. Ska bli mysigt att ägna lite extra tid åt Erik. Efter det ska vi på fika hos min älskade Elinda och hennes kille Daniel.
Saknar alltid Elinda! sist vi sågs va på lucia förra året. Men det känns alltid som igår när vi ses.
Tror jag o Elinda har känt varandra i 11 år nu.

Ikväll ska jag som vanligt på music quiz, tar bilen in den här gången så kommer jag hem snabbare!

Kommentarer
Postat av: Karin

Klart jag kan hjälpa...fast jag har 4 på tur...)

2009-02-12 @ 20:12:39
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0