Fredag

Hellu!

Igår va jag och Arvid en sväng på stan. Hittade presentkortet från DUKA som aldrig blev använt. Skulle ju köpt babel kakfatet. Men då fanns det inte inne och jag frågade efter det igår igen. Men dom visste inte om dom skulle få in det alls. Blev så jävla besviken. Jaja men när jag va på väg därifrån hittade jag den här:


Så det fick bli en sådan här till köket! Roligare än den vi har nu som är pytte och passar inte riktigt över vårat stora köksbord.

Natten som varit va riktigt usel. Gick och la oss tidigt i hopp om att få sig lite sömn. Varit dåligt med den varan på sistone.
Arvid vaknade nästan direkt och fick lite välling, sen vägrade han att somna om, ville bara att vi skulle vara där, synas och hålla hand. Calle tog den biten, ville inte vara egoistisk och somna mitt i allt så att Calle skulle vara ensam om att inte få sömn, men på nån vänster somnade jag ändå haha. Arvid vaknade då och då och ville såklart gå upp halv sju imorse.
Erik med. yeey. Så idag har jag inte direkt varit pigg. Kikade lite i munnen på Arvid, verkar vara 3 tänder på G. Så det kan ju ha sin förklaring till att han jålar så mycket på nätterna. Tänk va obehagligt och ont det måste göra.

Calles kompis Jens har varit på besök nu på kvällskvisten. Han har varit hemma några dagar ifrån London där han bor.
Kul för Calle att han börjat komma hem titt som tätt. Han ska flytta ihop med sin tjej så när dom kommit i ordning va vi välkomna när som helst! Vore super kul! Får väl bli till sommaren när Calle får semester.

Imorgon ska jag jobba förmiddan. Hade väl behövt jobba fler dagar den här månaden, men det har inte funnits tid då Calle jobbat så mycket. Alltid bra att ha lönen rullande varje månad. Som timanställd får man ju lönen månaden efter.

Erik ska sova över hos Farmor imorgon. Dom ska åka till Dalsland och åka skidor med King och hälsa på Farmors bror och fru. Kul för Erik att åka iväg och ha lite roligt utan Mamma och Pappa.

Nu måste jag väl snart nana, men det e så svårt o varva ner kvällen innan om man ska jobba dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0