alltid är det nåt

Jag gillar verkligen min nya bil. MEN den hoppar ibland när jag växlar mellan tvåan o trean.
Jessica tryckte till säkringarna igår. Det blev lite bättre. Hennes bil hade också dummat sig så.
Men jag tror det är något mer som måste åtgärdas. Ska byta stiften också,

Körde Erik till dagis idag, han hade inte sett bilen riktigt så han tyckte det va jätte kul att åka med, han ville helst sitta där fram med mig men säkrast o sitta där bak :)

Nu har jag dammsugit o moppat. Mopphinken har stått hos svärmor, Calle trodde väl att den va hennes så han hade lämnat den där, smart. Så det va en del att "moppa" bort.

Vi va 4 st i sängen i natt. Calle, jag, Erik och Lakrits. Det va vaaarmt! Erik sov verkligen skit bra hos oss, han vägrade till o med gå upp imorse. Men det va ju dagis idag.

Calle ska jobba kvällen, tycker det är bättre än när han gör dan, då går tiden såååå långsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0