Aj aj aj för pulka åkning

idag va hela familjen ute vid Sjövallen. Kommunen hade gjort iordning en pulkabacke av ishallens gamla avdankade "is/snö". Tyckte backen såg rätt schysst ut, iallafall från långt håll. Jävlar i min låda va kass snön va. Man drunknade nästan för varje steg man tog. Och fullt  med isbollar. Erik åkte från toppen och ner, självklart så välte han med puklan rätt i en sån där isboll och började tokblöda på kinden. Efter det ville ha inte åka mer pulka. Så vi grejade lite med snön och gjorde va det nu än va Erik tyckte att det skulle bli hehe.

Idag vi varit mycket arga på varandra, hela familjen, inget speciellt har hänt men alla har varit på dåligt humör och vi har väl tyckt att allt gått emot oss. Med fre 13:e i bakhuvvet kan det inte gå bra helt enkelt.
Men efter att vi kommit hem från pulkaåkningen vart det rätt bra,myst, satt upp lite grejer. Nu e Calle hos en kompis och kollar på en 4h lång film om något nördigt. Vid 00 ska jag hämta J i Thn. Erbjöd mig själv, passar på o träffa henne så mycket som möjligt nu innan hon åker till Skottland på söndag. Imorgon ska vi också bowla. Blir väl sista gången vi ses...höhöhö hur ska jag klara mig?? Jag och Bea ska iallafall komma och hälsa på i april. Blir väl runt två nätter, då hinner man umgås och utforska. Ska vara rätt billigt med shopping hehehe.

Jo just det. Kan inte lägga upp några bilder än. Sladden till datorn ligger i någon av Calles datalådor, inte orkat gå igenom dom än, eller Calle har inte gjort det! Jag är portad ifrån hans grejer hehe. Han e så rädd att jag slänger något, det slutar alltid med att jag förlagt eller slängt något som han verkligen verkligen inte kan leva utan...förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0