14/2

Igår bowlade jag med Jessica. En liten sista grej innan hon drar i dag.
Det va helt öde i bowlinghallen, perfekt! vi kunde göra bort oss hur mycket vi ville! trodde vi. Andreas kom såklart förbi haha.
Så det gick väl så där. Men kul va det! Jessica ledde, sen ledde jag sen vann Jessica! åååh.

Igår kväll myste vi till det, det va ändå alla hjärtans dag. Vi gjorde chipslåda?! Min Mamma hade tipsat om det för längesen, men nu va det dax att testa. Det va skit lätt o göra. Bara smörja en form, lägga i chips och sen i med köttfärs, sås, chips och sås och sen ost. Verkligen nåt man inte äter varje dag!
http://www.matklubben.se/recept/chipslaada_med_koettfaers_19385.html

Nu ska familjen snart åka till mina föräldrar för lite middag och sen vid tre ska jag, Calle och Erik gå på en barnteater. Arvid ska på promenad med mormor, morfar och Ralli.

Skulle fikat hos Elinda men det blir för tajt med tid.

ha en trevlig dag ni som läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0